آرایش چشم

  • ۰
  • ۰

بدون شک چشمان شما مهم‌ترین و قوی‌ترین فاکتور اثباتی وجودی شما هستند. به هرحال آن‌ها دریچه‌ی روح شما به بیرون از بدن هستند. برای همین منظور باید به چشمانتان بیش از قبل برسید و در آرایش کردن و درست کردنش خبره شوید که جذابیت و درخشش بیشتری به صورتتان بدهد. سایه چشم یکی از فاکتورهای مهم زیبایی چشم‌ها است. اما زدن سایه چشم ممکن است کار کمی سخت و نیازمند مهارتی به نظر برسد، که البته درست هم هست! تمام آن قسمت‌های مختلف در پالت سایه چشم برای چه کاری هستند؟ از چه مدل براشی باید استفاده کنید؟ خوشبختانه بازی سایه چشم‌ها طوری نیست که باعث ناراحتی و سردرد شما شود. پس بهتر است که به پایه‌ها باز گردیم، در این‌جا به 10 قانون طلایی استفاده از سایه چشم می‌پردازیم. با زیبامون دات کام همراه باشید!

 

سایه چشم - 10 ترفند مهم آرایش چشم

 

قوانین طلایی استفاده از سایه چشم

 

شماره 1 – همیشه از پرایمر (زیرساز) استفاده کنید


پرایمر، بوم طراحی شما را پاک و مناسب نقاشی کردن می‌کند، چون زیرساز مانند یک مانع بین سایه چشم زده شده و چربی طبیعی پوست عمل می‌کند. این‌ چنین است که سایه چشم به زیبایی و درخشندگی ابتدایی خود تا پایان روز برایتان باقی می‌ماند.

 

همیشه از پرایمر (زیرساز) استفاده کنید

 

شماره 2 – رنگ طبیعی چشمانتان را بهتر نشان دهید


باید رنگی را انتخاب کنید که رنگ طبیعی چشمانتان را جذاب‌تر و گیراتر نشان دهد. رنگ‌هایی را بیابید که رنگ عنبیه‌تان را تکمیل کند، اگرچه کمی سخت به نظر می‌رسد، اما با امتحان شدنی است. برای شروع می‌توانید از راهنمای زیر کمک بگیرید:
چشمان آبی: سایه چشم‌هایی با رنگ برنزی یا هلویی، آبی مایل به خاکستری هم انتخاب خیلی خوبی است.
چشمان سبز: رنگ‌های آلویی با چشمان سبز یا فندقی واقعا زیبا می‌شوند. از طرفی رنگ‌هایی که کمی قرمز دارند (زنگ زده طور Rusty ) نیز انتخاب خوبی هستند.
چشمان قهوه‌ای: خیلی از رنگ‌ها با رنگ چشمان شما مچ هستند، اما رنگ طلایی و بنفش زیبایی خاص دیگری به چشمانتان می‌بخشند.

 

شماره 2 – رنگ طبیعی چشمانتان را بهتر نشان دهید

 

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

نظرات (۱)

  • زندگی رویایی
  •  سلام و تبریک سال نو

     

     

     

    بسیار عالی لطفا از وبلاگ دیدن کرده و دنبال کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی