آرایش چشم

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

این روزها خط چشم به یکی از فاکتورهای مهم آرایشی تبدیل شده است. به کیف آرایشی هر دختری نگاه کنید، در آن تعداد زیادی خط چشم مختلف خواهید دید. از خط چشم مدادی، ژلی، مایع تا خط چشم‌های ماژیکی، همیشه مدل‌های مختلفی از خط چشم در حال ابداع و استفاده شدن هستند که البته همه‌ی ما آن‌ها را دوست داریم. اگرچه ممکن است همه‌ی آن‌ها با دست‌های غیر حرفه‌ای کشیده شوند و یک شکل به نظر برسند، اما هرکدام از آن‌ها بیان کننده‌ی دلیل خاصی هستند. در این متن به طور ویژ]‌ای در مورد خط چشم‌های مایع صحبت خواهیم کرد. این خط چشم‌های جذاب که خطی نرم، تمیز و لغزنده‌ای را می‌کشند، بهترین گزینه برای کشیدن خط چشم گربه‌ای برای استایلی شیک هستند. در ادامه با بایدها و نبایدهای کشیدن و استفاده از خط چشم مایع آشنا خواهید شد و تعدادی از بهترین و معروف‌ترین آن‌ها را نیز به شما معرفی خواهیم کرد. با زیبامون دات کام همراه باشید.

 

خط چشم مایع

 

بایدها و نبایدهای استفاده از خط چشم مایع

باید: باید در ابتدا سایه چشم بزنید. در این‌صورت اگر هرگونه اشتباهی رخ دهد به راحتی می‌توانید آن‌را با کمک یک گوش پاک کن و آرایش پاک کن، پاک کنید.

باید: حتما از آرایش پاک کن برای تمیز کردن خط چشمتان استفاده کنید. می‌توانید بعد از کشیدن خط چشم از کانسیلر برای تیز کردن انتهای دنباله‌ی خط چشم استفاده کنید که دنباله‌ی آن عالی و جذاب به نظر بیاید.

 

نباید: خط چشم را با بازوی آزاد و درحرکت نکشید. برای کشیدن بهترین مدل خط چشم، آرنج دستتان را به جایی متصل کرده یا تکیه دهید و همزمان نیز مستقیم در آینه نگاه کنید.

 

نباید: برای کشیدن خط چشم گربه‌ای نباید خط را افقی بکشید. وقتی که می‌خواهید دنباله برای خط چشم رسم کنید، دنباله را با زاویه 45 درجه به سمت بالا بکشید. این باعث می‌شود که خط چشم شبیه به بادام شده و باعث بزرگتر نشان دادن آن می‌شود.

 

Grandiose Liner

Lancome

 

خط چشم مایع

 

Eye Maker

YSL

 

خط چشم مایع

 

Master Precise Curvy

Maybelline

 

خط چشم مایع

 

Voluminous Liner Noir

L’Oreal Paris

 

خط چشم مایع

 

Vivid brights Liner

NYX Professional Makeup

 

خط چشم مایع

 

Razor Sharp

Urban Decay

 

خط چشم مایع

 

Maestro Liquid Eye Liner

Giorgio Armani

 

خط چشم مایع

 

Epic Ink

NYX

 

خط چشم مایع

 

Infallible Paints

L’Oreal Paris

 

خط چشم مایع

 

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

  • هانیه اکبرپور