آرایش چشم

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سایه زدن چشم بر اساس شکل چشم:

با یکی از آخرین ترفندها و نکات آرایش چشم در خدمت شما هستیم، امروز می‌خواهیم به روشی خیلی ساده و خلاصه، بخوانیم که چگونه سایه چشم را بر اساس نوع و مدل شکل چشم بزنیم. در ادامه با توضیحات میکاپ آرتیست معروف سلبریتی‌ها Ashley Rebecca در مورد نکات و ترفندهای سایه زدن بر اساس مدل چشم آشنا خواهید شد.

 

 

با وجود مدل‌های زیاد، جذاب و جالبی از اندازه، شکل و مدل چشم‌ها، بازی کردن با سایه‌ها و خط چشم ایده‌ی جالب و سرگرمی پایان ناپذیری است. زدن سایه چشم و کلا آرایش به چشم‌ها قانون یکسانی برای کلیه آن‌ها ندارد. اما مانند تمام مدل‌های آرایشی دیگر، سایه زدن نیز یک قانون کلی و جامع طور برای مدل‌های مختلف دارد که در ادامه به آن پرداخته می‌شود.

 

چشمان تک پلکی

این مدل چشم‌ها شباهت زیادی به چشم گربه دارند، برای همین کشیدن دنباله و استفاده زیاد از ماسکارا می‌تواند حالت طبیعی آن‌ها را بی‌نهایت زیبا کند. سعی کید از سایه‌های رنگی در بالای خط چشم استفاده کنید و به خوبی نیز آن‌را ترکیب نمایید.

 

چشمان رو به پایین

استفاده از خط چشم در طول پلک بالا و ترکیب کردن آن برای درست کردن یک سایه چشم اسموکی ملایم، بهترین راه برای معنادار و جذاب کردن این مدل چشم‌ها است. اما ترکیب کردن سایه چشم در بالای خط پلک می‌تواند این مدل چشم‌ها را بهم ریخته و نامرتب نشان دهد. البته استفاده از یک سایه چشم طبیعی برای کانتور کردن خط پلک کار بسیار جالبی است، به شرطی که از رنگی کاملا طبیعی استفاده کنید.

 

چشمان گرد

کشیدن خط در طول پلک بالا و پایین زیبایی خاصی به این مدل چشم‌ها می‌دهد. به شرطی که با اندکی سایه تیره به خوبی ترکیب شود و حالتی دراماتیک به آن بدهد. اگر چشمانی آبی یا سبز دارید، از خط چشم برنزی استفاده کنید، اگر چشمانی قهوه‌ای دارید، از خط چشم آلویی یا بنفش و اگر چشمان فندقی و عسلی دارید از یک رنگ سبز تیره برای خط کشیدن بهره‌مند شوید.

 

چشمان بادامی

هر مدل سایه چشمی که بخواهید می‌توانید روی چشمانتان اجرا کنید! اگرچه، اگر از بیش از یک رنگ استفاده می‌نمایید، حتما به خوبی رنگ‌ها را ترکیب کنید تا بدون نقص به نظر برسد. ترکیب کردن کلید و ترفند اصلی سایه زدن به پلک است. این تکنیکی است که معروف‌ترین میکاپ آرتیست‌ها حاضرند روی آن قسم بخورند!!!

 

سایه زدن بر اساس شکل چشم

 

 

  • هانیه اکبرپور
  • ۰
  • ۰

رومیزی مکرومه

https://static.shahr24.com/Files/GalleryImage/2020/8/20200721_120720-done600_Fixd.jpg

رومیزی مکرومه با مدل، سایز و رنگ دلخواه شما، بسیار شیک،

برای اطلاع بیشتر و قیمت و سفارش رومیزی مکرومه به صفحه اینستاگرام mehrbaaft@ مراجعه کنید و یا واتس آپ به شماره 09021102723 پیام ارسال کنید.

قابل ارسال به سراسر کشور

مکرومه بافی مهربافت

 
  • مهربافت
https://static.shahr24.com/Files/GalleryImage/2020/8/20200721_111620._done600jpg_Fixd.jpg
 
 
 
برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.
  • هانیه اکبرپور