آرایش چشم

  • ۰
  • ۰

طبیعی‌ آرایش کنید
برای استفاده از سایه‌های چهارتایی روش دیگری هم وجود دارد. روشی که آرایش چشم آنقدر ملایم است که هر کسی متوجه نخواهد شد ولی در عوض حالت چشم زیباتر می‌شود. برای زیباتر شدن چشم‌ها توصیه می‌کنیم داخل چشم را قبل از سایه زدن با یک مداد سیاه یا قهوه‌ای تیره کنید.

۱- روشن‌ترین رنگ سایه را روی پلک پخش کنید یعنی با یک برس مناسب از زیر ابرو تا خط مژه‌ها را رنگ بزنید.

۲- حالا با دومین رنگ روشن(رنگ ملایم)از خط مژه تا زیر استخوان ابرو (یعنی خط حدقه چشم) را رنگ بزنید. با توجه به شکل بهتر متوجه منظورمان خواهید شد. یادتان نرود که گوشه‌ها و مرزهای کار را کمی پخش کنید تا جایی که دو رنگ به نظر نرسد.

۳- حالا با استفاده از یک برس سایه کوچک دومین رنگ تیره (در اینجا سبز) را روی نیمه پایینی پلک بزنید یعنی از خط مژه شروع کنید و تا نیمه پلک ادامه دهید. یکنواخت کردن رنگ‌ها را فراموش نکنید.

۴- حالا با تیره‌ ترین رنگ سایه روی خط مژه را رنگ دهید یعنی در واقع با رنگ تیره خط چشم بکشید.
چشم کوچک می‌خواهید یا درشت؟
سایه‌هایی که به رنگ تیره هستند چشم را کوچک‌تر و سایه‌هایی که روشن هستند چشم را درشت‌تر نشان می‌دهند. هنگام سایه زدن باید به این نکته توجه داشت که معمولا از سه رنگی که با هم همخوانی دارند استفاده شود. یادتان باشد هنگام آرایش باید از نور خوب بهره برد، برای سایه زدن برس را محکم گرفته و با دست دیگر کمی چشم را بکشید، سر را به عقب خم کنید تا به وضوح تناسب رنگ را بتوانید روی پلک ایجاد کنید.


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجعه کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی