آرایش چشم

  • ۰
  • ۰

شماره 3 – شکل چشمانتان را بدانید


دانستن این‌که چشمانتان چه مدلی است، بسیار مهم می‌باشد. آیا چشمان گودی دارید؟ آیا نزدیک به هم هستند؟ آیا از هم دورند؟ مشخص کردن و فهمیدن نوع چشم به انتخاب مناسب رنگ‌ها و استفاده‌ی درست از آن‌ها بسیار کمک می‌کند.

 

شکل چشمانتان را بدانید

 

شماره 4 – قسمت‌های مختلف پالت سایه را بشناسید


ممکن است وسوسه شوید و یک پالت سایه چشم را باز کنید، اما خیلی مهم است که بدانید کدام قسمت مخصوص به کدام ناحیه از چشم است. پالت‌های خیلی زیادی وجود دارند، اما قانون کلی و استاندارد قسمت‌های پالت رنگ به شرح زیر است:
روشن‌ترین رنگ: رنگ پایه، این رنگ را از بالای خط مژه تا زیر استخوان ابرو بکشید. هم‌چنین از این رنگ در کشیدن گوشه داخلی چشم نیز می‌توانید بهره بگیرید.
رنگ روشن دوم: رنگ کل پلک، این رنگ اندکی از رنگ قبلی تیره‌تر است، این رنگ را با براش از بالای خط مژه تا خط پلک بکشید.
رنگ تیره دوم: این رنگ برای کشیدن خط پلک استفاده می‌شود، و یک جور تاثیر کانتور طور دارد. این رنگ باید از بالاتر از جایی برود که استخوان ابرو به پلک می‌رسد.
تیره‌ترین رنگ: رنگ خط کشی، از یک براش زاویه‌دار استفاده کنید و بالای خط مژه را (همچنین در صورتی‌که دوست دارید آرایش چشم‌تان بولدتر باشد، خط پک پایین را هم بکشید) بکشید. مطمئن باشید که ریشه مژه‌ها با براش تماس داشته باشند.

 

 قسمت‌های مختلف پالت سایه را بشناسید

 

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی